In het begin van elk schooljaar krijgen alle kinderen een uitnodigingsbrief voor de warme maaltijden mee naar huis.
Vanaf oktober gaat dit rond de 18de van de maand enkel nog mee met de kinderen die middagmaal eten.
Wenst u toch nog uw kind te laten deelnemen aan de warme maaltijden, dan kan u hiervoor terecht op het secretariaat